Dünyanın En Ünlü 20 Tablosu e-Twnning

PROJE HAKKINDA

 Her eve öğrencimize verdiğimiz ön bilgiler eşliğinde bir ressamın hayat hikayesi girecek. Öncelikle ressamın çocukluğunu gençliğini ve inceleyeceğimiz tabloya kadar yaşamış olduğu maceraları öğreneceğiz. Ardından o tabloda anlatılmak istenen hikayeye odaklanıp bu tabloyu doğada bulunan materyallerle yeniden tabloya dönüştüreceğiz.

 

HEDEFLER

 Öğrencinin görsel zekası gelişir. Sözel anlama-kavrama ve kavradığını anlatma becerileri gelişir. Küçük kas gelişimini destekleyici materyaller kullanır ve tasarım gücü edinir.

 

PROJE HAKKINDA

 Her eve öğrencimize verdiğimiz ön bilgiler eşliğinde bir ressamın hayat hikayesi girecek. Öncelikle ressamın çocukluğunu gençliğini ve inceleyeceğimiz tabloya kadar yaşamış olduğu maceraları öğreneceğiz. Ardından o tabloda anlatılmak istenen hikayeye odaklanıp bu tabloyu doğada bulunan materyallerle yeniden tabloya dönüştüreceğiz.

 

 

HEDEFLER - GOALS

Öğrencinin görsel zekası gelişir. Sözel anlama-kavrama ve kavradığını anlatma becerileri gelişir. Küçük kas gelişimini destekleyici materyaller kullanır ve tasarım gücü edinir.

ÇALIŞMA SÜRECI

Dünyanın en ünlü 20 tablosu kriterlerine uygun 20 tane tablo seçilecek ve bu 20 tablonun ressamlarının hayat hikayeleri,tablolarınıniçeriği,sanatsal kavram ve sunumlar ortaklar aracılığıyla hazırlanacak. Ortak okullarla eş zamanlı etkinlik görevleri öğrencilere verilecek. Ortaya çıkan ürünler bir alanda toplanacak.

BEKLENEN SONUÇLAR

Okulların web sitesinde bir sanat kitapçığı erişime açık halde sunulacak.

OKUL TANITIM VİDEOSU 

https://www.thinglink.com/scene/1432393489093492737


DÜNYANIN EN ÜNLÜ 20 TABLOSU SUNUMUMUZ

https://www.canva.com/design/DAEbXWt4fAY/s--Bw7vE9BRGSMB5f7UH0w/view?utm_content=DAEbXWt4fAY&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=publishsharelink 


PROJEMİZİN e-BOOK KİTAPÇIĞINA GÖZ ATTINIZ MI?

https://read.bookcreator.com/EPdSyczPSNZe2pKLpNwpTVXiX6r1/k_GjcVkrQxqZjSw_5JMNRQ

 

26-04-202126-04-202126-04-202126-04-202126-04-202126-04-202126-04-202126-04-202126-04-2021




Yazdır

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin



  Beğen | 0  kişi beğendi